مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 دی 1398 ساعت 10:352019-12-23بين الملل

فیلم| روزهای خوبی در انتظار عراق نیست/ شهر «نجف» قفل شد!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، دفتر سیاسی رسانه ای مقاومت اسلامی نُجَباء (از نیروهای جهادی در عراق و سوریه) در صفحه رسمی توییتری خود نوشت: - فیلم کنترل عراق رسماً از دست خارج شده است/ شهر نجف قفل شد! روزنامه المانیتور به نقل از یک تحلیلگر سیاسی عراقی: داعش با سوء استفاده از تظاهرات عراق در صدد نفوذ به داخل شهرها و انجام اقدامات تروریستی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، دفتر سیاسی رسانه ای مقاومت اسلامی نُجَباء (از نیروهای جهادی در عراق و سوریه) در صفحه رسمی توییتری خود نوشت: داعش در حال جان گرفتن است/ روزنامه المانیتور به نقل از یک تحلیلگر سیاسی عراقی: داعش با سوء استفاده از تظاهرات عراق در صدد نفوذ به داخل شهرها و انجام اقدامات تروریستی است.

این گروه تروریستی در حال آماده کردن عملیات تروریستی بزرگی در بغداد و استان های جنوبی و مرکزی می باشد.

حسین نخلی، تحلیلگر مسائل داخلی عراق نیز در صفحه توییتری خود نوشت: از دیشب نظام حاکم در عراق تقریبا از رسمیت خارج شده و می شه گفت: قوانین و منصب های دولتی و رسمی به شکل معلق دراومده.

این تصویر برای امروز صبح نجف هست که تقریبا کل خیابان های اصلی در این شهر مسدود شده و ادارات رسمی و شبه رسمی هم تعطیل! یکی دیگر از کاربران توییتر ضمن انتشار فیلمی نوشت: نارنجک جنگی در بین نفو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فیلم| روزهای خوبی در انتظار عراق نیست/ شهر «نجف» قفل شد!

فیلم| روزهای خوبی در انتظار عراق نیست/ شهر «نجف» قفل شد!